woensdag 9 november 2011

Blogstilte

Het zal menigeen niet eens zijn opgevallen...maar de laatste tijd zijn er geen blogjes van mij meer verschenen. Daar is niet echt een directe reden voor, een grondige verklaring of een goede smoes. Anders dan...ik had er de puf niet voor. Niet dat er geen leuke spannende verdrietige of andere emotionele momenten zijn geweest. Verre van dat. Nee eerder het feit dat in de avonduren, ik gewoon lekker met de pootjes in de ambulancestand lag te vegeteren op de bank. Nou ja vegeteren. Tussen de stapels was die te vouwen waren en natuurlijk de gewone zaken des huishoudens kon je mij vinden in de ontspanningshouding.
Enfin kort en goed, vandaag zag ik in een ooghoek dat ik een blogspot had. Ooooo ja inderdaad, dat deed ik ook nog eens af en toe.
En hier istie dan....mijn eerste nieuwe blogje. Ik ga niets beloven, ik ga niets vastleggen..maar de komende tijd heb ik wel wat zaken op stapel staan die de moeite waard zijn, vind ik dan!!
Dus we gaan er aan werken.

Opvallend genoeg is deze week al een leuke te melden. Voor het eerst in meer dan 20 jaar ga ik naar de opening van het Carnavalsseizoen in Maastricht (Mestreech voor de intimi onder ons) Ik ga daar met een vriendin naar toe en we gaan er niet uitzien. De pruiken ga ik morgen halen, het schminkvoorbeeld in het brein verankerd. Dus let op...Vrijdag de elfde van de elfde loopt deze gek incluis vriendin (net zo gek) rond in Maastricht. Mocht je mij zien (knap hoor) of herkennen (nog knapper) dan mag je me natuurlijk gerust aanspreken. Ik geef ook antwoord terug.

Er is nog iets te melden...de komende tijd zullen jullie wel een blogje of twee kunnen lezen over de Miss Plussize FashionVerkiezing in Eindhoven.
40 Bloedmooie dames gaan daar strijden voor de titel Miss Plussize Fashion 2012.
Het is ieder jaar weer een eer daar te mogen jureren, maar meer nog om de volle vrouw daar positief in het zonnetje te zetten.
Dit jaar zal op 25 november de casting plaatsvinden waarbij de keuze maken voor 12 modellen die naar de finale gaan op 25 maart 2012.
Als het dit jaar weer zo moeilijk wordt als vorig jaar dan kunnen we onze borst(en) wel nat maken.
Vorig jaar won Miss Simone. Zij heeft het afgelopen jaar de volle modebewuste vrouw vertegenwoordigt en lees haar verhaal op haar Hyves.

Dat was het voor vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten